Ciao!

   Ciao!

Hejjsan! ;)
Idag efter skolan så gick jag på stan med min Linda, vi skulle se på julklappar till varandra.. Och nu vet jag vad jag ska köpa till henne ;) Efter en stund så for linda hem och jag for på stan med Josefina för hon skulle köpa ett par byxor..
Vi for till Vero Moda och där hittade jag ett par ur fina byxor och ur många billiga fina tröjjor och toppar.
Men tyvärr hade jag ju inga pengar så det blev inget köp idag. ;s
När jag kom hem från stan så bakade jag, min storasyster och min mamma pepparkakor ;)
De blev jätte många och de lämnar säkert i flera månader. :P
Det var jätte kul att baka, man gör ju det bara 1 gång i året så ;) vi bakade nu i några timmar.
Men nu så sitter jag bara här på datorn och är uttråkad.
Jag måste göra lite läxor. men jag orkar inte.
Jepps.

Men seeya ;) <3



1.                                                       2.                                          3.


              4.                                    5.

1. Först började vi med att knåda degen.

2. Sen så kavlade vi ut degen och tryckte olika pepparkaks former.

3. Sen så tog vi bort pepparkakorna och lagade de på plåtar.

4. Sen så lagade vi de i ugnen. ojj de här blev nog stora.

5. Och sen så var de färdiga :) Och goda blev dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0