;))

   ;))

Shaba! Igår så väntade jag på att Linda skulle komma till mig. Jag orkade inte fixa mig så jag var i pyjamas medan jag väntade på henne, haha. Jag hade ganska tråkigt så jag gick runt och fotade lite i huset :) Jag fick nog några bra foton.
sen innan Linda skulle komma så skyndade jag att fixa mig för inte vill man ju si ut som nått kråkbo innan hon kommer ;)
Jepps. När hon kom hit så gick vi upp på mitt rum och pratade lite. Och sen så for vi på datorn och chattade lite med roliga personer ;) Sen så stack vi iväg och fotade lite, vi är nog några fotonördar ;)
På kvällen hade vi nog roligt, vi var uppe enda till klockan 6 på morgonen :P
ojoj..
Men fören jag ska fara så kan jag visa några bilder som jag har tagit :)


(klicka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0