fredag;

   fredag;

Halloj! ;)
Idag i skolan så var det ganska chill, vi såg på film och inte gjorde vi så mycket annat.
Efter skolan for jag på stan en stund och köpte ett rött nagellack till min syster i julklapp, jag har nog andra saker till henne också ;) När jag kom hem så såg jag bara på tv, det är nog det enda jag har gjort här hemma idag..
Jag har inte kunnat bloggat tidigare för att datorn har som varit upptagen nästan hela tiden. Jag sku bara vila ha en minidator som jag kan ha på mitt rum och då sku jag kuna vara på datorn hur mycket som helst och när jag vill. hur skönt skulle det inte vara? ;)
Nu sitter jag här och proppar i mig choklad och ser på filmen Bewitched, jag har nog sett den förr men jag vill se den igen. haha ;)
Imorgon måst vi fara till kyrkan med skolan och höra på prästen.. *suck* det är ju såå tråkigt eller hur? -.-
Jepps. men nu så ska jag fortsätta att se på filmen och sen så ska jag väl fara och sova :)
förlåt men jag orkar inte ladda upp någon bild nu för jag har ingen att ladda upp. ;s

Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0