Hellou!

   Hellou!

sha! ;)
Idag så vaknade jag 13.00 :o Jag kan inte fatta hur jag kunde sova så länge..
Jag har ätit gröt med bärkräm och det var mums ;) nu sitter jag bara här framför datorn och går igenom lite bilder :)

Hur var eran jul igår då? :)
Min var jätte bra, man åt så mycket att man nästan inte kunde gå ;s haha.
Vad fick ni i julklapp?
jag fick;
Jag fick en stor och en liten handduk, örhöngen, morgon tofflor som är så sköna som bara den, godis, ett armband, mascara+borttagningsmedel+kräm och 70€ presentkort till Vero Moda.. ;)
Jag fick inte så mycket för att man delar ju men 4 syskon till ;s
Men jag är nog nöjd, nu är det nog shopping time för mig ;)

ha de bäst! <3


Här är min lilla julklapps hög då ;) jag har sen ätit upp hälfen av mitt godis sen. ;p
(dålig bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0