Måndag;

   Måndag;

Hey! :)
Idag så vaknade jag halv 6. ;o Jag måste göra det för att jag och mina två storasystrar skulle åka till Jakobstad med buss för att hälsa på vår pappa som bor där :) Bussen gick väl helt bra, fast jag sovde som hela vägen. Det tar ungefär 2 timmar att åka från Vasa till Jakobstad. I Jakobstad hos pappa så såg vi på film, gick runt på stan och åt pepparkakor och drack glögg :) Det var roligt att få träffa pappa för jag hade inte träffat han på ett tag :)
Vi åkte hem med bussen som for 10 över 6.

Idag har jag påriktigt haft en otursdag, det var inte riktigt min dag idag.
För att se det har hänt en massa saker till mig idag, som t.ex. då jag skulle stiga ut ur bilen då jag skulle gå till bussen då vi skulle åka till Jakobstad, ja så genast jag satte ner min fot i snön så halkade jag och jag tänkte falla på marken men som tur gjorde jag inte det. Och sen då hos pappa så då jag skulle ta ketchup från flaskan så den hade varit uppochner för att det skulle komma mera ketchup, ja så då jag öppnade flaskan så sprutade det ketchup på min arm och på bordet jätte mycket. Jag var så där *suck* . Och sen då jag skulle ta min storasyster kopp från vardagsrummet och lägga den i köket så då jag hade tagit den och så jag visste inte att det fanns vatten i den och jag hade koppen snett då jag gick mot köket, och gissa vad som hände? Jo, allt vatten for på golvet. Jag bara; ååh, nej inte igen något!
Och sen ännu då vi hade åkt med bussen tillbaka till Vasa så då jag skulle stiga av bussen så halkade jag igen och jag tänkte falla. :o Som ni märkte så var det inte riktigt min bästa dag idag. ;P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0