söndag !

   söndag !

Sha! ;)
Jag hade en jätte konstig dröm inatt, jag drömde om att jag hade en grön stickad tröjja i skolan med svarta
leggins under.Sen så märkte jag att mina svarta leggins började bli gröna av min tröjja. ja, och sen så såg min
storasyster det och hon blev helt chockad och så drog hon in mig till toaletten så vi skulle ta bort dedä gröna. Men när vi kom in i toaletten så märkte vi att det inte var någon toalett utan det var ett dushrum och där fanns det
också en bastu och sånt. Sen när vi skulle gå och söka efter en toalett med spegel så började dusharna spruta
och det bara regnade vatten som i alla rum och jag och min storasyster bara sprang men vi blev endå blöta.
Och plötsligt så var vi i en simhall. Och sen så plötsligt så föll våra väskor i bassängen och vi hoppade i och försökte
ta upp dom. och så hände det något annat som jag inte kommer ihåg, men sen så vaknade jag.

Haha vilken konstig dröm man kan ha ;)

Ja, efter det så steg jag upp och hoppade i dushen och
nu så sitter jag här framför datorn och lyssnar på musik och är på dans humör ;)
min storebror fyller år idag GRATTIS ;) så vi ska väl äta någonting snart.
Jag ska nog bara vara hemma idag och ta det lugnt :)
men jag hittar nog på nånting att göra ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Emzz

HAHAHA! vitsi va konstig dröm :P

2008-12-07 @ 21:01:28
URL: http://emmaanicolina.blogspot.com
Postat av: sabina

Emzz; haha, jag vet ;)

2008-12-07 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0