Tjena!

   Tjena!

Tjalopp!
Idag så åkte jag med buss med min syrra till stan, man ska ju passa på att shoppa när det är rea.;)
Vi gick runt och sen så for vi ti Vero Moda, vi fick ju presentkort dit så vi skulle checka om det fanns nå fina kläder.
Det var nog ganska mycket folk där, man måste nog stå i kö till omklädningsrummena.
Men det gick nog bra endå (;
Jag hittade 2 huppare, 1 linne och ett par byxor :)
Sen så for jag till min kusin Alexandra en sväng men sen så drog vi oss ut på stan igen.
Vi skulle söka något till henne men vi hittade ingenting ;s
Sen så for vi ti henne igen, men sen efter en stund drog jag mig hemmåt.
Nu så har jag bara fotat en massa. :)
Ni vet inte hur kul det är att fota ;)
Jepps, jag ska väl bara vara på datorn ikväll, och se på tv.
ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0