today;

   today;

Haloj!
Jag har färgat håret just ;) eller min storasyster gjorde det.
jag valde en ljus ask guldblont färg, det blev nog helt bra :)
men det blev inte lika blont som jag skulle ha vilja, men jag ska kanske färga blonda slingor senare ;)
idag har jag inte gjort så mycket annat. Jag var på stan med min kompis och vi hade roligt och gick i affärer :)
men nu så ska jag inte göra så mycket, grabba någånting att äta kanske :)

Ha de bäst! <3


Ja, det var en sådan här färg jag valde :)


            Före ^                                   Efter ^
(okej, jag ser som ingen skillnad ;s)

Kommentarer
Postat av: venkku

no syns de.. najs :) <33

2008-12-04 @ 17:39:36
URL: http://venla-karolina.blogspot.com
Postat av: sabina

venkku; nåjaa. tack ;) <33

2008-12-04 @ 19:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0