torsdag;

   torsdag;

Ciao! ;)
Idag i skolan så var det en såndär transvestit-dag, att flickor skulle klä sig till pojkar och pojkar till flickor. ;)
Men ja glömde bort det så jag kom i mina vanliga kläder dit. men det var nog vissa som var som pojkar och flickor.
haha, alla killar blev typ sminkade ;) naajjjs.
jepps, jag slutade 4 idag och jag missade bussen -.- men jag slapp nog hem med mamma.
När jag kom hem så såg jag på tv, men sen så städade jag i några timmar, det var uur jobbigt! Men jag måste städa varje torsdag.. trååkigt jag vet men om man måste så måste man ;s nu sitter jag bara här och vilar efter allt städande.
Men nu så ska jag fara och göra läxor som jag gör varje kväll.. -.- vi får så himla mycket..

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0