torsdag;

   torsdag;

Heeloou! ;)
Idag i skolan så har det nu inte hänt så mycket, det var en helt vanlig skoldag ;)
efter skolan så for jag på stan me min kompis, men vi var inte så länge för hon måsta fa ganska snabbt ; s
Efter att hon hade farit hem så for jag också sen.
Sen efter att jag har kommit hem så har jag som inte gjort nåå.. tittat på tv lite och spelat lite playstation ;) haha men på det där ena spelet fattade jag som inte nå ;s
Men jag har inte kunnat bloggat fören nu för min storasyster var på datorn.
Just nu så har jag städat lite eller ganska mycket, jag har bara att dammsuga kvar. men sen är jag färdig och då måste jag läsa på religion ;s

Men hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0