wednesday;

   wednesday;

halloj!
Skolan idag har nog varit helt ok, inte har vi nu gjort något speciellt.. bara haft lika tråkiga timmar som vanligt.
Nu sitter jag bara här hemma och är på datorn som vanligt ;) jag har just kollat på några The Big Bang Theory som vi har laddat ner på datorn, de är ur humor att kolla på :) Jag rekomenderar om man inte har sett de.
Igår på kvällen så städade jag mitt rum och gjorde läxorna, jag gjorde de grejer som jag skulle förutom att jag inte läste på prov för jag hann inte. haha halv tolv på natten så bytte jag lakan ;D
jajja, men nu så ska jag snart fara och se om jag har några läxor tills imorgon annars ska jag väl vara på datorn en stund och sen ska jag läsa på prov, för jag har det på fredag ;s

Hejdå & ha det bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0