Fredag;

   Fredag;


framsidan^                    baksidan^                   där inne ^
(Klicka)

Hejsan ! :)
Idag så har jag varit i skolan, jag hade bara 2 block. ;D shöönt
I skolan så gjorde jag färdigt min lilla börs^ jag blev nog nöjd med
den. :) Den är gjord av såndär leopard tyg i en röd nyans, och
sen lagade jag det där fodret där inne med svart siden tyg
med ett hjärta på ena sidan ;)
Vad tycker ni om den? :)

Efter skolan så for jag på stan med min vän Linda en stund :)
Sen så for vi till henne och sen på kvällen så for vi med matilda
till ett ställe i sundom(det är en liten by i vasa) som heter vinden :)
Det är ett ungdomsställe där man kan vara bara chilla och sånt ;)
Vi hade mega kul där, vi hängde med våra vänner och sen så hade
vi snöbollskrig där ute och det var mega kul!
Men sen så började alla fara hem och jag var jätte trött så jag
gick och sovde genast ja kom hem ;)
Men som sagt det var en ur kul kväll det där!

sköt om er! puss <3

Kommentarer
Postat av: Emzz&Linda

uuuur snygg! :D vi trodd fösst att du hadd köpt den :P <333

2008-11-22 @ 20:32:47
URL: http://emmaanicolina.blogspot.com
Postat av: sabina

Emzz&Linda; haha ;D tss. tack ;) <333

2008-11-22 @ 21:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0