0704

   0704

Hej! :) Sitter just nu på datorn hos Josefina. Efter skolan så gick jag på stan med kompisar, men vi fick lite tråkigt så vi for hem till C. Men sedan senare så gick jag och Josefina hem till henne. Vi kom nu hit för några timmar sedan, vi har ätit och varit på datorn. Nu så ser hon på ett finskt pogram som heter "Salatut Elämät", jag tycker inte att det är så jättebra, delvis för jag inte har följt med i det och delvis för att jag inte fattar så mycket haha. Så jag sitter på datorn istället ;)
Jag bytte period igår, min nya period är ganska skön faktiskt. Jag börjar inte en enda dag 08.15, gissa om det är skönt! Idag så hade jag min första matematik lektion på ur länge, och vi fick då veta när vi ska ha prov. Jättekul start jag vet. Jag har 3 gånger matematik lektioner i veckan, och man får läxa varenda gång. Det är jobbigt!
När jag kommer hem idag så måste jag laga någon huvudrätt, fick det i läxa från huslig ekonomi. Jag har det i morgon och jag har inte ännu lagat mat så jag måste göra det idag då jag kommer hem. Men jag vet inte riktigt vad jag ska laga för vi har inte så mycket att välja mellan hemma då mamma är utomlands och ingen har farit till butiken. Så jag tänker säkert laga spagetti med korv, haha mumsens ;)
Men nu så slutade pogramet så vi ska säkert fara till hennes rum och prata lite och lyssna på musik. Min storebror kommer om en stund efter mig, han skulle ringa då han orkar komma haha ;)
Kramar!

 
http://static.guim.co.uk/Guardian/media/gallery/2009/jan/07/channel4-television/Freddie-4203.jpg

Kommentarer
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

fin bild :D

2009-04-09 @ 16:34:03
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0