190409

   190409

Heej! :) Gud, förlåt då jag inte har bloggat på några dagar men jag har inte haft tid och så har datorn varit upptagen då jag just tänkte fara och blogga. På torsdag så kom mamma och min styyvpappa hem från Spanien, och skit vad mamma var brun. Hon var brun som en pepparkaka, jag blev ur chockad då jag såg henne haha ;)
Den här helgen så hade jag ju tävlingar från gymppan. Igår så åkte jag till skolan där själva tävlingarna skulle vara. Jag skulle sova över skolan med min trupp, några andra trupper sovde också där. Vi kom dit på kvällen, och där före vi gick och sovde så hjälpte vi till lite före tävlingarna som skulle vara morgonen därpå, alltså det vill säga idag ;) Vi plockade godisar i påsar, dammsugade den stora mattan som man skulle uppträda på, och så röjade vi undan i klassrum så att andra trupper skulle kunna sova där. En från vår grupp var sjuk, eller hon hade nå fel i knät så vi var en person mindre i vår grupp. Men det funkade nog ändå bra, vi var uppe till 11 på kvällen och övade pogrammet och sedan så gick vi genast och sovde.Vi vaknade 07.00 på morgonen och började att klä på oss och sådant och sedan så värmde vi upp. Och så for tiden så himla snabbt iväg och plötsligt var tävlingarna i gång. Det gick nog ganska bra för oss, vi kom på fjärde plats. Helt okej nog, gick bättre än förra gången iallafall för mig. Jag kom hem ungefär nångång över 3 tiden och jag gick genast till mitt rum. Var så himla trött och orkade inte göra ett dugg. Men som tur vad så hade jag med min kamera och tog lite bilder då jag hann. Ja, men jag ska ladda opp lite bilder så ni får se.
Men nu sen så ska jag fortsätta att se på serien OC, har avsnittet på DVD. Fick låna av alexx, och skit vad bra det är. Är riktigt fast för det nu, trodde inte att det skulle vara så bra ;)
Men nu också så måste jag verkligen skärppa mig med bloggandet!
Pussar! <3


I det här klassrummet så sovde vi i, och jag och alexx hittade genast ett hörn där vi bombade ner alla våra saker. ;)


Plockar godiset i påsar


mumsens..


Dammsugade den enorma mattan, det tog nog en liten stund med en sån liten dammsugare haha.


Föreställ er alla platser fulla av människor, yep lite nervös blev man nog allt


Vi gick sedan till en grill, men den visade sig vara stängd. Så skulle vi fara till en mataffär men den var också stängd.
Så istället så gick vi till en pizzeria och några köpte pizza, men inte jag för att jag hade inga pengar tihi ;)




Andra dagen, tävlingarna var igång och grymt nervös var man


I mellan åt så måste man ju såklart äta något (;


Vår trupp - Linda, Sara, Emma, Venla, Alexandra och Jag


Mina tränares trupp tävlade också där, och de vann! Grattis till er! ;)






Kommentarer
Postat av: Nattah

Vad tävlar du i? :D

2009-04-19 @ 21:32:26
URL: http://frookenandersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hejsan..allt bra med dig?

Kram

2009-04-20 @ 11:44:01
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

en fjärdeplats var väll jättebra... du får be någon filma nångång så du kan lägga upp det här!

2009-04-20 @ 12:33:39
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: M i c k a

ser ut som en trevlig dag ^^,

2009-04-22 @ 17:35:06
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0