270409

   270409

Hej! :) I dag så hade jag första timmen gymppa i skolan, men jag var inte med för jag mår sämre än jag mådde igår. Sedan så hade jag teckning och kemi efteråt. Gud vad jag har mått dåligt i dag, det tar sjukt då jag sväljer och det känns som om mitt huvud ska sprängas ;s Så jag far inte på träningarna i dag som jag har på kvällen, ska bara vara hemma och hoppas att jag blir frisk. Jag har sagt åt mamma att hon ska köpa citron saft till mig, hoppas att hon inte glömmer bort det.Men just så tittade jag på ett Gossip Girl avsnitt, och nu så ska jag säkert fara och se på OC. Haha, jag har nog börjat att se mycket på serier på sistone, men då det är så bra. Och inte har riktigt lust att göra något annat. Men jag ska också läsa på Twilight sen senare, har inte hunnit att läsa så mycket så jag måste nog börja att läsa mera. ;)
Shao!


Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

sjukt snygg/söt hon är på dessa bilderna... tror inte jag sett så bra bilder på henne tidigare!!

2009-04-28 @ 12:03:10
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0