Måndag

   Måndag

Shena! :) Just nu så sitter jag här framför datorn hos alexx. Vi kom hit efter skolan för en timme sedan ungefär. Idag så har skolan varit jobbig. Första timmen så hade jag gymppa och vi skulle ha något konditionstest och muskeltest. Vi skulle ta tid på en viss sträcka som vi skulle springa, vi gjorde magmuskler, längdhopp, armmuskler och så skulle vi hoppa över en pinne fram och tillbaka på en viss tid. Då vi skulle träna armarna så gjorde vi med hantlar, vi skulle göra 40 ggr men 3 kilos, 40 ggr med 4 kilos och sedan 40 men 5 kilos, så det blir 120 gånger sammanlagt. Och gissa om det var tungt då man hade gjort allt det där, armarna bara värkte och jag kunde nästan inte änns lyfta min vattenflaska. Och jag som nästan inte änns orkar göra med 2 kilos hemma, haha ;) Och sedan resten av skoldagen så hade jag nästan inga krafter, skulle bara ha kunnat gått och sova någånstans.
Nå nu för en stund sedan så åt vi mat, och nu så gör vi inte så mycket. Vi tänkte fara på träningar i dag men jag tror ändå att vi inte far för vi båda är så trötta från gårdagen, och sedan så har jag ännu haft gymppa i skolan i dag.
Men vi kanske far på stan om vi orkar änns göra det (;
Hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

okej vad bra :) jo det är bra med mig också :) har inte så mycket att göra om dagarna bara, så trist att gå hemma så det är inte sant :S skad u hitta på imon då? bara skola o plugg el?

kram

2009-04-20 @ 21:28:58
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0