nej!

   nej!

Det blev inte heller någon träning i dag för mig, jag börjar att bli förkyld. Eller det känns så i alla fall, jag har huvudvärk och känner mig helt konstig. NEJ! Jag vill påriktigt inte bli det nu. Jag tänker äta mycket citron, det hjälper om man har ont i halsen haha kanske det hjälper om man börjar att bli förkyld också ;)
Men istället så kom Elli hit och vi kollade en film, inte gjorde vi så mycket annat. Sen senare på kvällen så flyttade jag mina kläder till mitt nya rum, jag vet först nu! Min storebror har varit så lat med att ta bort hans kläder och äntligen så gjorde han det! Men just så kollade jag på ett OC avsnitt, och nu så ska jag fara och sova. I morgon så har jag gymppa i skolan på morgonen, får se nu hur jag mår. Jag har också träningar på kvällen men jag vet inte om jag ska fara.
Men nu så gonatt <3

Kommentarer
Postat av: Linda ö

ät myki honung o. vitlök så hjälper de:)

vi ska sen int heller va me i fm:S:(

2009-04-27 @ 21:05:11
URL: http://lindaaasof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0