onsdag

   onsdag

Hej! :) Jag kom just hem från skolan, eller min skoldag håller egentligen på till halv 4, men jag mådde/mår inte så bra, jag har så jäkligt sjukt i halsen och så har jag huvudvärk och är lite snuvig. I dag på morgonen så kunde jag nästan inte prata, men nu så har min röst nog kommit tillbaka lite.  Så jag far inte heller på träningarna i dag, jag skulle ha farit och tittat på men jag fick ingen skjuts hem dit. ;s Men istället i dag så ska jag bara vara hemma och vila, inte vill man ju bli sämre då det är vappen i morgon och 1 maj dagen därpå. Men jag ska kanske sy in ett par byxor om jag har lust, jag har aldrig sytt ett par byxor förr och jag är nog ingen proffs på att sy men vi får nu se om det blir till något haha ;)
I går så bloggade jag inte något, jag mådde så himla dåligt, jag hade ingen lust alls att göra något. Jag var bara i mitt rum och vilade, och kollade på tv ;s
Just så åt jag mammas supergoda bröd som hon har bakat, de slår allting!
Men jag bloggar senare, Later! <3 (;


Kommentarer
Postat av: Evelina

Usch, krya på dig :)

kram

2009-04-29 @ 17:57:02
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0