sunday

   sunday

Heey! :) Förlåt igen då jag inte har bloggat på några dagar, men jag har inte riktigt orkat och har inte haft lust. Jag vet inte cad jag har för fel, ibland så vill jag bara blogga hela tiden och tycker att det är jätteroligt, men ibland så har jag ingen lust och orkar inte. Och så är det nu för mig ;s
På torsdagen så hände det nu inget speciellt, var i skolan och for sedan hem och städade. Som jag alltid brukar göra på torsdagar ;) Men på fredagen så var det grymt kul! På kvällen så var det konvent, det är ett disco ungefär som alla högstadie elever far på. Före konventen så for jag till min J men några andra, vi hade jättekul och var pirriga inför konventen.  Det är 3 stycken konventer per år och på fredagen så var det den sista. Det var grymt kul där och skit vad man blev trött då man dansade så mycket, orkade nästan inte gå. Efter konventen så åkte jag tillbaka till J, jag och L skulle sova över henne.  Gud vad vi var trötta, vi orkade nästan inte tvätta bort sminket och borsta tänderna. Men till slut så gick vi och sovde ungefär halv 3 på natten, vi hade kommit dit ungefär 12 på natten och konventen hade börjat 19.30.;)
Nästa dag så kände vi ännu oss ganska trötta, vi kollade på 2 filmer på morgonen men sedan på dagen så for vi iväg på stan och kollade i affärerna. Men sen på kvällen så åkte jag nog hem, men J kom till mig och sovde över. Vi var med en annan kompis också, inte gjorde vi nu något speciellt.

Men just nu så sitter jag bara här framför datorn och lyssnar på musik, J har just åkt hem. Idag så ska jag träna här hemma, vet inte riktigt vad jag sedan ska göra. Shiet, vet ni hur grymt fint väder det har varit de här senaste dagarna, och grymt varmt också. Det kändes riktigt som sommarlov. Nu äntligen så är våren här, och det menar jag påriktigt. Hejdå vinter och sheena våren! Gud vad sköönt, man behöver inte bära på en massa kläder nu ;)
Men nu så ska jag nog börja att träna, jag har bestämt mig att jag iallafall ska träna 1 gång hemma i veckan, men jag har ju också 2 andra träningar på vardagarna :)
Later! <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Just nu har jag en fototävling i min blogg, var med och tävla du också!

kram

2009-04-26 @ 19:00:50
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0