Home

   Home

Hej! :) Kom just hem från träningarna, det blev en lite chillare träning idag för våra tränare kunde inte komma så vi fick träna oss själva.  Jag slutade halv 4 i dag så jag hade lite bråttomt till stan för bussen for kvart över 4. I stan så träffade jag alexx och vi gick snabbt in i en kamera butik, hon kollade på en systemkamera som hon ska köpa. Men sedan så skyndade vi oss till bussen och åkte iväg till träningarna.
Skolan idag har varit lååång och tråkig, den kändes som en evighet. Men det gör nog nästan alla skoldagar. Men nu så måste jag göra färdigt den där portföljen som jag måste lämna in i morgon, skit jag måste ännu utvärdera en massa. Så det är nog bäst att jag  börjar så snabbt som möjligt så jag inte måste sitta upp hela natten. Men jag börjar 11.10 i morgon så det är ju skönt ;)
Later! <3


Kommentarer
Postat av: venkku

snyggt, typ ALLT! (bilden)

2009-04-15 @ 20:09:18
URL: http://venlakarolina.blogg.se/
Postat av: Evelina

hur är det med dig idag? :)

2009-04-16 @ 13:44:50
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0