Första skoldagen!

   Första skoldagen!

Hejsan! :) Idag så var det ju första skoldagen, det var nog helt okej, börjar i årskurs åtta. Roligt att träffa alla vänner som man inte har sett över sommarlovet. Vår klassföreståndare berättade först några saker innan vi for ner till torget och käkade glass, sen senare så for vi till ett ställe där vi lekte någon lek och sen så åkte vi till en strand och där så fick de som ville simma. Jag fick också mitt schema idag, det är nog helt okej, inte för jobbigt eller så. Börjar alla dagar där vid 9 tiden och slutar alla dagar halv 3 förutom 2 dagar då jag slutar 4.
Efter skolan så for jag och Josefina till stan där jag hittade några söta smycken, kommer lite bilder sen då jag kommer hem. Men just nu så är vi hemma hos henne och lyssnar bara på musik, vi har käkat ett halft glasspaket själva och så har vi sovit säkert 2 timmar haha ;) Nå nu ska jag väl snart börja åka hem, klockan är ju redan ganska mycket.
xoxo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0