I AM BACK!

   I AM BACK!


I´m back!! Hejsan alla underbara läsare <3
Har saknat bloggen grymt mycket och nu är det ur härligt att kunna börja blogga igen! Det sista av mitt sommarlov har varit härligt! Jag har gjort en massa kul! Jag har solat & simmat, shoppat en massa, hängt med mina kompisar och mycket mera ;) Jag har också en massa bilder som jag måste ladda upp!
Hur har erat sommarlov varit?

Vår dator har varit på reparation och idag så fick vi äntligen tillbaka den. Just nu så håller jag på att se på sommarbilderna, måste säga att mina kompisar skickar lite mera för jag har inte så många.
Usch, det är ju skola imorgon! ;s Vart har hela sommarlovet tagit vägen? Kändes som att det just har börjat. Men nog blir det också roligt att kunna gå till skolan igen. Men jag orkar inte bara med en massa prov och sådant som jag kommer att ha. Men det gäller nog bara att sluta gnälla och göra så gott man kan ;)

Nä men nu så måste jag gå och städa upp mitt råddiga rum då jag har städat mina skåp (eller de är nästan städade hehe) Man måste ju vakna tidigt imorgon så jag måste nog gå tidigt och sova idag :)
Det får bli bildbomber imorgon för idag hinner jag inte.
Har ni sätt att jag har ändrat headern, vad tycker ni?
Pussar!


Kommentarer
Postat av: erika (:

sv:

aa, okej bra! Du har så bra blogg du så! (:

Tack tack!

2009-08-12 @ 20:12:43
URL: http://erikabackman.blogg.se/
Postat av: Annaa

headern e sjukt fiin + din blogg förövrit :)

nå, de blir väl iallafall lite kul att börja i skolan så

2009-08-13 @ 15:26:06
URL: http://aannaasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0