haha..

   haha..

Då jag och Linda hade ätit och så for vi på datorn igen, sen sedan så började hon gnälla att hon vill ha godis. Jag var sådär men jag har nog här hemma men hon bara men jag vill ha tills ikväll. Jo, så for vi iväg då, fick skjuts av min storebror som just har fått sitt körkort, haha det var nog lite svängit ;) Men vi överlevde nog som tur enda fram. Sen så for hon och köpte sitt älskade godis men sen så lämnade vi vid wc som finns där och pratade, till slut så sade de i högtalarna att de skulle stänga affären så då måste vi ju börja dra oss hemmåt. Det tar ungefär 10-15 minuter att gå från affären hem till mig. Men tråkigt hade vi iallafall inte! Vi sjöng som ett par stuckna grisar hela vägen hem till mig. Folk bara tittade på oss men vi bara skrattade haha ;) Och sen nu då vi kom in till mig så känner jag att jag har riktigt ont i halsen, undra vad det kan bero på :p
Nu ska vi äta godis och göra något roligt som vanligt. Ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0