Har varit hos frisören .

   Har varit hos frisören .

shao! ;) Hade bara 2 timmar idag i skolan, finska och biologi. De for ganska långsamt frammåt men sedan var dagen plötsligt slut. Efter skolan for jag till mamma och hämtade pengar som jag måste ha till frisören som jag sedan for till. När jag var där så tvättade hon först håret på mig. Det är nog så härligt då man blir tvättad i frisören, det känns så skönt. Men där så fick jag ganska ont i nacken då jag måste luta mig bakåt ganska länge ;s Jag sade till henne att bara klippa bort det nödvändigaste som behövs. Hon klippte nu och det blev lite kortare än jag hade förut, man ser inte så stor skillnad men det känns mycket skönare och slätare nu när alla torra toppar är borta ;) Sedan for jag till mammas jobb och väntade på att jag skulle slippa hem. Det blev en ganska lång väntan men jag proppade i mig två bullar som mamsen just hade bakat, mums ;) Men till slut slapp jag nog hem. Och nu sitter jag här hemma med Elli bredvid mig, hon kom för en liten stund sedan. Vi ska fara ut och gå idag, det är jus å härligt väder :) Kanske ska jag passa på att fotografera lite då solen skiner ;) Hoppas det blir någo fina bilder, men man får nu se :) Men jag kan visa senare en bild på mitt nyklippta hår fast man inte ser någon skillnad men endå ;) See you! <3


Kommentarer
Postat av: sofia

men jag hade ju inget o klaga på, det var lixom jag som ville ha så kort haha :D man lär sej av sina misstag XD

2009-02-10 @ 16:07:57
URL: http://sofiahassan.devote.se
Postat av: LINA

aa sjukt söta alltså :-) Skönt med nyklippt hår - alltid en fräsch känsla efteråt!

2009-02-10 @ 16:16:28
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0