Hejsan

   Hejsan

Hej! ;) Har slutat skolan just hade bara två block, finska och biologi. Det gick ganska långsamt men äntligen är skoldagen slut. Nu sitter jag här i biblioteket med min kompis Linda. Vi gick hit efter skolan, vi måste låna ett seriealbum till modersmål timmen. Jag måste göra en bokrecension om den. Suck, skulle inte alls orka, har så mycket annat på gång. Men som tur så har jag hittat en bok som inte är så tjock. Den heter Starke Staffans äventyr: Tant Adolfina. Jag har aldrig sett eller hört den boken förr så jag tänkte att det skulle vara lite roligare med något nytt. Men jag har ett ganska stort problem, jag har min storesysters biblioteks kort för jag har inget eget. Men jag kommer inte ihåg koden till den som man måste ha, och inte kan jag ju låna boken om jag inte kan koden. Och inte kan jag ju fara och fråga dem som jobbar här för de jag ju tro att jag kan ha stulit det här kortet då jag inte kan koden. Så jäklar, jag vet inte alls vad jag ska göra, min storesyster svarar inte, hon är i skolan. Och jag skulle måsta låna boken idag för att jag måste säga till min lärare imorgon vilken bok jag har valt. Oj guud.. Nå jag hoppas att hon svarar snart för jag kan inte vara här hur länge som helst. Jag ska väl börja snart ringa till mamma och se hur jag slipper hem. Där hemma ska jag äta något och göra lite läxor. Jag har lust att fara ut och fotografera idag, solen skiner så vackert ;) Later<3

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: aw, tack :) :*

2009-02-17 @ 13:03:10
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Matilda

Självklart får du svar på frågan när jag svara på alla i min blogg så håll utkik ;D

2009-02-17 @ 13:16:46
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0