Hello & Sorry

   Hello & Sorry

Hej! ;) Återligen förlåt då jag inte har bloggat nå mycket de här dagarna, men det ska jag nog se till att ändra på nu :)
Idag så vaknade jag av att jag inte kunde andas med näsan, den var så stockad. Natten var så hemsk, jag sovde helt dåligt pågrund av att jag måsta andas med munnen öppen, och det är inte något roligt skulle jag säga. Nå men till slut så överlevde jag nog natten som tur. Men en sak som var ganska roligt var en av drömmarna som jag drömde. Visst vet ni att Paris Hilton har ett nytt pogram där hon söker efter en ny Best Friend Forever? Ja, så jag drömde om att jag var med i det pogrammet. Jag var med Paris Hilton och hennes mamma i en mataffär och köpte mat. Och sen så köpte Paris Hilton ett par rosa morgontofflor till mig för att jag inte kunde gå med mina klackskor. Haha, ganska knäppt eller hur? Det var ungefär det enda jag kom ihåg. Och en annan dröm var att jag satt i en resturang med Sex And The City gänget och åt med dem. Haha, jag har nog lite konstiga drömmar ;) Jag vaknade samma tid som jag har gjort de här senaste dagarna. Sen så for jag och min kusin ner och åt. Senare så ringde hennes mamma och sade att hon kommer om ungefär 1 timme och hämtar henne. Så vi började fixa oss. Sen så kom hennes mamma och jag sade hejdå till dem. Det var kul att hon var här :) Men genast så tänkte jag att jag nog måste börja städa, så jag tog på mig ett par mjukis byxor och ett linne och började städa huset med full fart. Och sen när jag äntligen var färdig så slängde jag ner mig i soffan av trötthet. Jag skulle komma upp och blogga lite men of course så var min storebror där, och där tänkte han vara i en ganska bra stund. Sen så märke jag hur utsvulten jag var, men vi har ingen mat här hemma. Eller nog har vi men inte något som jag ville ha. Nåmen min storesyster tog vad hon hittade och lagade spagetti med tonfisk åt oss, det var faktiskt riktigt gott. Men som tur är far mamma till affären idag så vi behöver inte "svälta" nåmera, haha. Sen så for vi upp och lagade på filmen Picture This som vi har laddat ner på datorn, jag kom inte på att blogga före.
Och nu så sitter jag här och bloggar, min storesyster är där nere och ser på ett pogramm som hon tycker är så himla bra, 1010210. Men jag har inte riktigt hängt med i den serien, är den bra tycker ni och ska jag börja se på den?
Jag känner mig riktigt förskyld nu, mitt huvud gör jätte ont och jag har säkert snytit mig hundra gånger idag. Och jag har också jätteont i halsen, jag har försökt hosta upp något som har lämnat där men det kommer inte bort. Så nu låter jag helt sjukt konstig. Men det far säkert bort snart. Men nu så ska jag före vi börjar att se på filmen igen kanske ska fara ner och laga en kopp te till mig, det har jag gjort ganska mycket nu på sistone. Och så ska jag ganske passa på att ta en panadol, fast jag vet inte om det kommer att hjälpa så jättemycket men jag tar den kanske endå.

Igår så for jag och min kusin med min mamma och hälsade på Alexandra och hennes mamma. Vi mest i Alexandras rum och pratade, och skrattade haha ;) Alexandra provade också på att fläta mitt hår då, en sjömansfläta eller var det nu heter, kommer inte ihåg. Den blev riktigt fin och hon har bara gjort sådana i sitt liv förr 2 gånger tror jag ;) Och jag råkade somna med den på kvällen och när jag tog bort den på morgonen så var mitt hår ganska lockigt, men snyggt tycker jag :) Jag tog en bild så ni kan se ungefär hur det blev ;)
Pussar!




Här ser man inte så bra men lite iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0