Hemma igen

   Hemma igen

Ciao! Kom hem just från konventen, skit det var nog ganska kul där faktiskt ;) Man dansade tills man inte kunde gå nåmera, det började värka så jäkla mycket i benen.. Och gud vad det var varmt där, men kul var det ;) Det var nog många människor där så det var inte bara nån liten grupp som dansade utan alla dansade ;) Jag är ur trött nu, jag kände mig helt borta där i slutet men det var för att jag inte hade druckit och ätit nästan nå och så hållde jag på att dansa, men nu när jag har druckit vatten  känner jag mig "pigg". Alla sover här hemma, ska väl vara en stund på datorn och sen fara och tvätta bort sminket och sådant och sedan fara och sova. :) Hej så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0