I´m sorry

   I´m sorry

Hej! Förlåt då jag inte har bloggat på ett tag men det har varit lite svårt då min storasyster har hållit på att tjata på mig att jag ska sluta vara på datorn så mycket och att jag behöver mycket sömn då jag är så här liten (okej det stämmer). Men sen då jag bara struntar i henne så börjar hon skrika åt mig och ni vet inte hur fittig jag blir då! Men nu så har hon sagt att hon ska sluta att tjata på mig, hon fattade inte ens själv varför hon gjorde det från början. haha ;) Men hon har nog rätt, jag måste verkligen börja sova mera för jag är jätte trött på dagarna då jag sover för lite ;s
Ja, men idag är det torsdag, när jag kom hem från skolan så åt jag nudlar och ett fat med grönsaker. Sen så såg jag lite på tv och så somnade jag ;p Men nu har jag vaknat och ska börja städa, helt påriktigt! :) Skolan idag var helt okej, ganska tråkig men jag klarade mig igenom den som tur. Imorgon är det konvent, skulle måsta fara och köpa ett par tjocka leggins för jag har inte hunnit då jag har haft så fullt upp. Men imorgon måste jag hinna fara för annars måste jag fara med benen bar i det här iskalla vädret och det vill jag inte göra. Men nu så ska jag börja fara och städa så Bye! <3



Kommentarer
Postat av: erika (:

du är utmanad! (;

http://erikabackman.blogg.se/2009/february/utmanad.html

2009-02-05 @ 19:09:03
URL: http://erikabackman.blogg.se/
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

hehe ja visst ärde? =)

2009-02-05 @ 20:48:28
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0