Lördag kväll

   Lördag kväll

Shena! ;) Just så såg jag och Alexandra färdigt filmen Step Brothers. Det var andra gången jag såg på den men den är så bra så jag kunde nog se den igen. Man skrattar nog lite då man ser den haha. Vi skulle ju göra en kladdkaka tidigare istället men det visade sig att jag inte hade någå kakao, så det blev ingen kladdkaka för oss. Det som skulle ha varit så gott. Men istället så fixade vi oss varma smörgåsar som vi åt medan vi såg på filmen. Nu så sitter vi bara här och skulle kunna somna när som helst. Men jag måste hämta madrassen från vår läskiga vind och bädda fram den med täcke och sådant så Alexandra har något att sova på. Och då kommer jag säkert att bli lite piggare, bra de så jag inte somnar någånstans, haha okej inte tror jag nu att jag skulle göra det. Men nu iallafall så ska jag ta ner stegen till min vind och hämta madrassen. Så God Natt! ;)


Kommentarer
Postat av: erika (:

svar

aha, okej (:

men de låter ju riktig kul dedå

2009-02-21 @ 23:30:35
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0