monday

   monday

Shena ;) Det har gått lite segt med uppdateringen jag vet och det är jag ledsen för, försöker att blogga genast jag slipper till datorn.
Idag så har skolan varit ganska tråkigt, så som skolan är. Hade trott att jag skulle ha fått ut mitt engelska prov, men nej det fick jag inte. Får väl det på onsdag istället då. Efter skolan så såg jag att min tränare hade skickat till mig att det blir ingen träning idag för vi har ingen som kan träna oss. Hade släpat med alla gymnastik sakerna då i onödan, men vad kan man? När jag kom hem så skulle min syrra träna och så tänkte jag varför inte, jag hade ju ändå inga träningar idag och annars skulle jag väl endå bara sitta fast vid tv:n eller något sådant. Så jag drog på mig mina gymppa kläder och började träna ;) Vi har en springmaskin och en magmaskin. Först for min syrra 10min på springmaskinen och jag for på magmaskinen, sen bytte vi och gjorde tvärtom. Jag drog ungefär 100 gånger på magmaskinen, det började nog värka lite i magen men också i armarna.  Sen när vi var färdiga med det så for vi upp och tog fram hantlarna och började med dem. Vi gjorde en stund med dem men sedan så tänjde vi. Efter det så hoppade jag snabbt i duschen, eller det blev nog en ganska lång dusch faktisk :)
När jag kom ut ur duschen så lagade jag på mig mjukis byxor och en huppare, skönt med något slappare. Sen for jag ner och tog lite skinkpaj och kom upp igen och tittade på filmen Wild Child, den var faktiskt jättebra. Rekommenderar er att se på den :) Sen for jag ner och grabbade en fastlagsbulle som mamma hade tagit hem som hon hade lagat på dagen. Haha, jag har nog ätit fastlagsbullar så det räcker för mig ;) Men de är så goda!
Nu sitter jag bara här och tycker att det är skönt då jag har gjort läxorna tills imorgon, eller jag gjorde finska läxan för någon minut sedan :) Ska väl vara på datorn en stund nu. Ska sedan fara och läsa färdigt andra boken av Twilight: När jag hör din röst. Den är så sjukt bra, om jag ska vara ärlig så började jag faktiskt gråta igår på kvällen då jag läste den. Så bra är den! Vill bara läsa mera, mera och mera. Så jag tror nog att jag för det mesta nu kommer att ligga i min säng med Twilight boken framför mig, kanske några tårar fälls.. Vem vet? ;)


Ja, det var den här filmen jag såg^  Var jättebra faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

den filmen vill jag se :)

2009-02-16 @ 19:51:38
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Rockabilly babe

Okej tack för förslaget ;)

2009-02-16 @ 20:05:40
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: sofia

åh den filmen vill jag se :D

sant nått enortm jobbigt :( hur är det annars då? :D

2009-02-16 @ 20:14:46
URL: http://sofiahassan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0