Sheenaa ;D

   Sheenaa ;D

Hej! ;) Det brukar alltid vara varje år så att de som går sista året på gymnasie klär ut sig och hoppar upp på en lastbil och åker runt och slänger godis. Idag var det den dagen, jag hade hålltimme idag i skolan så då passade jag på att fara till stan och checka om jag fångade nå lite godis. Men då jag kom dit så började de flesta gå hemmåt med godis med sig och då fattade jag att jag hade kommit försent. Men det var kul att se alla lastbilar som åkte förbi en med en massa ungdomar som var utklädda och hållde på att ropa ramsor. Det var första gången jag hade farit på något sånt här för igentligen får jag inte fara för skolan men jag for endå då jag hade hålltimme ;) Sen då mina kompisar började gå tillbaka till skolan så for jag till tandläkaren. Jag måste ta avtryck från mina tänder. När jag kom dit så lagade tandläkaren nå järnformade formar som tänderna rymdes i och så hade hon lagat nå gegga dit och så tryckte hon fast den i munnen på mig. Så där satt jag med en grejj upptryck i munnen, hade den på några minuter innan hon tog bort den igen. Men sen så började hon mumla nå där att min ena tand inte syntes på avtrycket så då måste hon göra om det.  Igentligen så gjorde det inte nå sjukt, men det spände lite i bakre käken då man hade haft den en stund. Men när det var färdigt så for jag iväg till skolan igen.
 Jag slutade 4, ganska jobbig dag på ett sätt och efter skolan så for jag på stan med Josefina :) Vi skulle fara och se om vi hittade nå fint till Linda för hon fyller på Alla Hjärtans Dag och då ska hon ha en liten tjejkväll ;) Men vi måste gå imorgon och köpa hennes present för vi hittade inte så mycket bra idag, och vi ska köpa tillsammans med ett par andra så det blir en liten större present :) Sen så for vi till Josefina där vi lagade nudlar och stekte ägg, mums :) Och nu sitter vi här och inte gör så mycket. Ska vara här hela kvällen, för sen far jag med mamma till affären och köpa food (;  Men nu så ska väl vi hitta på något, eller så chillar vi bara.
Later<3

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am ♥

tack sötis! :)

2009-02-12 @ 18:23:07
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Emma

uush, ja tycker att de e jätte äklit då di lagar sånde avtryck! :P när ska du få tandställning?:) <33

2009-02-12 @ 19:07:17
URL: http://emmz.devote.se
Postat av: LINA

mjo. bara vänta på nästa säsong nu:-)

2009-02-12 @ 21:09:53
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0