Shena på er allihopa!

   Shena på er allihopa!

Hej! :) Är hemma från stan. Slutade 13.05, men stannade i skolan men min kompis. Haha, jag vet vi är lite konstiga. Var i skolan ungefär 3 timmar men sen så måste jag fara till stan. Men före det så for jag snabbt till min mammas jobb och frågade efter pengar så jag kunde köpa fondation. Och där såg jag då Alexandra som slet så hårt och jobbade, fattar inte hur hon orkar med det efter skolan. Det skulle inte jag göra. Men sen så skyndade jag mig till stan och  for och laddade upp busskortet och sen for jag och köpte min fondation, jag har som bara en liten fläck kvar av min gamla så det var tur att jag hann och köpa mera :) Åkte med 16.15 bussen och kom hem ungefär 16.45. Och nu sitter jag bara hör och är trött..
Ska snart fara och käka något. Idag så måste jag iallafall se igenom mitt klädskåp med försmåa kläder för att jag måst ta med till skolan tills imorgon för att vi ska ha loppmarknad på kvällen, vi samlar in pengar till skolresan på 8:an sidu ;)
Men nu ska jag fara ner och laga lite mat till mig, Ciao! <3


Kommentarer
Postat av: venkku

uuuuursnygg bild!! photoshop?

2009-02-05 @ 17:31:04
URL: http://venla-karolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0