Shiao ;)

   Shiao ;)

Hej! :) Nu så sitter jag här med min kusin brevid mig. Hon kom hit för några timmar sedan, och då for Alexandra hem ungefär. Vi har nu inte gjort så himla mycket, har inte kommit på något att göra. Men vi har ätit lite franskisar med korv mumsfilibabba ;D Och så har vi sitt lite på tv och sådant. Vi ska väl snart fara och sova om en liten stund, men det är nog ennu ganska tidigt. Imorgon så ska vi säkert vakna halv 9 på morgonen för vi ska fara med halv 10 buss till stan. Sen så ska vi fa ti mammas jobb och hjälpa till lite där och sådant. Men sen om vi blir lite uttråkade eller om vi inte orkar jobba någå mera så då far vi säkert till köpcentret och tittar där runt lite.
Jo idag då jag och Alexandra skulle laga kladdkaka så visade det sig att jag inte hade vetemjöl, suck typiskt mig jag vet. Men vi lagade dit någå brödmjöl istället haha. vi hade den ungefär 1 timme i ugnen, lite länge men det måste vi ha för den var lite degig ennu efter 1 halvtimme. Sen så tog vi nån bit och for upp och tittade på Yes Man. Den var nog en bra film, ,men jag trodde att den skulle vara roligare. Sen senare då vi skulle hämta mera kladdkaka så var den helt stenhård nästan och det var jättesvårt att få bort den från plåten, vi kämpade lite men till slut lyckades vi nog. Jag tyckte faktiskt att den var riktigt god  men man mådde lite illa efteråt då man hade stoppat i sig ganska mycket.
Men nu så ska jag och kusinen fara och göra något, eller så sitter vi och pratar och tar det lugnt och checkar på tv:n.
Men jag tror att det här blir min sista uppdatering idag för jag har inte så mycket annat att säga.
Men ha det så bra! <3


Kommentarer
Postat av: MLi

sv: JA :)

2009-02-22 @ 22:12:52
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: Becca

den filmen vill jag se :P

2009-02-23 @ 12:54:16
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

AAAAAW, sötnoos :<

Ingenting typ, sjäälv? :*

2009-02-23 @ 17:07:15
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej så är det, ibland känner man inte för att gympa. Bara ligga hemma och slappa är skönt ibland. ;)

Jasså såå bra, hehe. Då ska jag ta och kolla efter dem nästa gång jag är i en bokaffär. =) Hur många Twilightböcker finns det egentligen?



The Yes Man var helhärlig!! =) Många säger nog "nej" till mycket som de egentligen vill göra... Fler borde tänka "Hm, ja varför inte.." Bra budskap tycker jag. =)

2009-02-23 @ 23:50:06
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: Ida Bjelkert

Hahah, den där filmen var rolig =)

2009-02-27 @ 17:53:57
URL: http://iiidiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0