Skolan

   Skolan

Hej! ;) Sitter här nu i skolan i datasalen. Har engelska timme och jag måste forska om någon Simon Wiesenthal eller vad han nu heter. Hittar som ingenting om han men jag har nog printat ut något men der kommer aldrig.. Men jag vet iallafall att han är någon slags hjälte och har hjälpt värden. Men hoppas jag hittar något :) Jag måste efter sportlovet stå 10 minuter framför klassen och berätta om han muntligt. Vet inte hur jag ska klara mig :s Hoppas det kommer att gå bra.
Har ennu modersmål, sedan slutar jag ;) Har träningar idag så jag far till Alexandra före.
Men nu så måste jag fortsätta att söka fakta :) Later<3

Kommentarer
Postat av: SurfEmma

svar: uhh du är inte ensam kan jag säga! blir så himla trött på att frysa jämt :S

2009-02-18 @ 14:19:03
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0