Torsdag

   Torsdag

Hejsan! :) Idag så har skolan varit tråkig och lång. Jag fick ut mitt betyg idag, fick väl helt bra. Det högsta man kan få i betyget är 10, jag fick en 6, en 7, fyra 8 och åtta 9. Det enda jag inte är nöjd med är med 6 som jag fick i finska. Men finska är så himla svårt och det går inte så bra för mig just nu,  men jag ska nog skärpa mig. Annars så var jag nog nöjd med betyget. Idag så har jag säkert vaknat upp på fel sida, jag är helt störd på allting, vet inte varför men jag är det bara.
Jag slutade klockan 4 idag och sen så for jag med Alexandra till stan, eller vi gick runt och sökte efter Second - Hand butiker. Vi for till två nya, det fanns jättefina saker där och jag skulle ha kunnat köpa allting, haha ;) Men i den där ena så vet ni vad? Jag hittade en jättegullig och snygg liten armväska. Blev helt kär i den :) Jag laddar upp bilder på den då jag har tagit foton, jag visar medsamma dem som jag köpte igår. Men såklart så hade jag inga pengar med mig men jag kunde låna av Alexandra, vad skulle jag göra utan henne? ;)
Sen här hemma så tog jag en semla och åt. Sedan så proppade jag i mig en fastlagsbulle, min andra idag. Haha, asså ni vet inte hur många fastlagsbullar jag har ätit och jag iss inte ens säga hur många ;)  Men de är så himla goda för tusende gången. Nu så ska jag börja städa, jippie.. Eller så inte. Men måste göra det endå fast jag inte skulle ha någon lust.
Så nu ska jag börja städa, men jag laddar upp lite bilder på väskorna först så ni kan se hur dom ser ut ;)
Seeyou! <3

Kommentarer
Postat av: tess

mmm de e söta... //Tess

2009-02-19 @ 18:50:19
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Sanna

okeeeeeeej! kul ju :)

kommer de bilder på dem sen eller? nyfiken :)

2009-02-19 @ 18:52:16
URL: http://sannnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0