After school

   After school

Hejsan! :) Jag är hemma från skolan, den var nu som den alltid brukar vara. Jag åkte buss hem, jag tänkte nästan missa bussen för att jag började gå mot den 5 minuter innan den for och det var nog en liten bit att gå och jag fick nå lite panik för jag ville verkligen inte missa den för då skulle jag ha måsta vänta i stan över 1 timme.. Men jag hann nog med den som tur var ;) Nu så har jag ätit och jag gör inte så mycket annat, måste göra matte läxan och något annat också.. Ni undrar säkert varför jag hela tiden skriver om att jag ska göra läxor, nå för att vi får läxor varje dag ;s

Igår på kvällen så före jag skulla fara och sova så tänkte jag starta på datorn och blogga lite snabbt, men jag gjorde inte det för att jag visste att jag endå skulla fastna framför datorn och efter en stund så skulle jag jag bara; Ojj, klockan är redan 12 på natten. För att jag brukar alltid tänka så här att jag bara ska snabbt blogga och sen far jag och sover men det brukar jag aldrig göra. För att efter jag har bloggat brukar jag tänka; Men jag gör bara det här och sen far jag. Och så håller jag på så jätte länge tills klockan är ur mycket och då får jag inte sova nå mycket. så. ;s

Men vet ni vad? Jo, att idag så ska jag fara på bio och se på Twilight med två kompisar och kanske Alexandra! Första gången för mig ;) Alexandra övertalade mig att fara, hon var så besatt och sade varje minut att det var den bästa filmen hon har sett och att hon inte kan få den ur huvudet. Då insåg jag att det nog måste vara en super bra film för hon har aldrig varit så där förr :p Och jag har läst lite här och att alla som har sett den älskade den! Undra om filmen förhäxar alla som ser på den. haha ;) Hoppas att den är värt att se, kanske jag kommer att också att bli beroende av den som nästan alla andra har blivit ;) Eller så tycker jag att den var skit. Vet inte (: Får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0