Frryser..

   Frryser..

Kom just in från den långa promenaden. Det var nog schönt men kallt var det :s Mina händer är helt isiga så jag kan nästan inte röra på dom. Och mina fötter ännu värre. Vi gick runt lite här och där, och gud var det är mörkt. Längtar till sommaren!

Oj, nu märkte jag först hur slarvig min blogg ser ut, måste fixa till den. Men inte nu för jag har inte tid, men sen!
Jag vet inte hur den bara blir såder konstig ibland, nå det är kanske för att jag bara brukar fara och trycka på en massa utan att vet vad jag gör eller vad det är, tihii. Men nu ska jag sluta göra det för då blir min blogg helt åt skogen och då måst jag börja söka vad som är felet och det brukar ta evigheter! Så, förlåt då min blogg ser lite konstig ut just nu men jag ska nog fixa den så snabbt jag vet vad jag ska göra ;D

Nu så ska jag göra lite läxor och måste öva på hälsokunskaps prov som jag har på tisdag. Men det borde inte bli så svårt för jag har nog lyssnat på timmarna ;) Behöver säkert bara läsa igenom en gång. Ska sen också läsa på Twilight boken om det inte blir för sent, har en liten bit kvar att läsa och vill bara fara och läsa ut den nu! :)
Men har inte så mycket annat att säga så godnatt (; <3


Kommentarer
Postat av: karro

det är lite sådär, men jag kämpar :)

2009-01-25 @ 21:35:38
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0