Frukost

   Frukost

Godmorgon allesammans :) Jag vaknade för en stund sedan av att min storasyster och min mamma var där nere och åt frukost och pratade som om de skulle ha varit hundra meter ifrån varandra. haha nåne :) men jag försökte nog somna om men sen då jag såg på klockan så tyckte jag att jag måste stiga upp för den var så mycket. Jag sovde nog bra inatt, hade nån konstig dröm som jag inte kommer ihåg. Nu ska jag fara och äta frukost och sen senare ska jag vara med min kompis Elli, har inte varit med henne på ett bra tag så det blir kul att man äntligen ska vara :)
ciao! <3


Saleisha, vinnaren från Americans Next Top Model 9
(tror jag det var)

Kommentarer
Postat av: josefine

Bara bra, dudå?:)

2009-01-10 @ 14:26:08
URL: http://josmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0