Gott Nytt År! ;)

   Gott Nytt År! ;)

Sha, gott nytt år på er alla! :)
Igår så hade jag och Linda det nog roligt, exakt klockan 00.00 så for vi ut på balkongen och ropade;
GOTT NYTT ÅR! till alla ;) haha.. Sen såg vi på raketer och såg på film och en massa:) Vi gick och sovde klockan 6 på morgonen (igen).
Nå va gjorde ni andra igår på kvällen då?

Idag så vaknade vi halv 3 på eftermiddagen. Vi sovde som bort nästan hela dagen..
Sen så for vi ner och äta, sen på datorn ;)
Men nu har Linda farit hem och jag sitter här och bloggar :)
Men uschh vad jag har hård huvudvärk nu, känns som om att mitt huvud ska explodera. ;s ska väl fara och ta en panadol eller något.
men idag så måst jag väl städa, Jipiie, städa på ny året jag vet.. -.-'
annars ska jag väl kanske fota lite och sånt, mest bara vila då man har varit uppe så läng. :)
shao! <3


Den bästa bilden jag fick typ.


här är några andra bilder men de blev inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0