Hejsan :)

   Hejsan :)

Kom just från duschen, blev en lite senare dusch idag. Smörjde in mig och klädde på mig. Nu sitter jag här med vått hår, kanske borde föna det innan det torkar och blir super lockig.. Ska se om jag kan vara med någon idag, annars blir det en liten chill kväll för mig med fim och choklad ;) Har bara ätit morgonmål idag så såklart skriker min mage för fullt nu. Ska fara ner och äta lite mat som mamma har lagat för en ganska bra stund sen, haha ;)
Jag håller ju på att läsa andra boken av Twilight. Den är super bra! I början av boken så hände det någånting som jag hade hoppats på att inte skulla hända genast efter jag hade sett filmen och sedan dess. Men såklart så hände det ju och gissa och tårarna bara började flöda ner från kinderna.. Jag tror nog att det hände samma sak för en andra också. Men jag säger inte vad som hände för då blir det inge kul för en som inte ennu har läst boken. Men jag fortsätter och läser och undrar vad som kommer att hända.
Men nu ska jag äta så Bye<3

Kommentarer
Postat av: sthlmBEAT girlzz [M A L I N]

svar: vi ska på tjejmiddag hos två kompisar ikväll så nu ska jag åka hem, hoppa in i duschen och sen göra mej i ordning och vara fit for fight igen ;) haha

2009-01-31 @ 15:47:23
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Ja verkligen ! :]

Fast jag gillar inte att dansa :*

2009-01-31 @ 22:01:22
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

i love twilight!!!!!!!!!

13 mars kommer bok 4



jag tänkte att du måste skrivit fel med vad du skulle göra med katten =) hahahah

2009-01-31 @ 22:59:10
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0