hellou

   hellou

Sha! PÅriktigt igår så var min storebror hela dagen på datorn, jag skämtar inte. Han for inte bort från den en enda gång.. Jag som blev ur fitti för jag ville ju fara och blogga, men nej det fick jag inte -,-'
Nå igår så var jag en äkta soffpotatis, Jag bara satt och såg på tv och chäkade chips. Det kändes som att jag bara blev större och större.. Haha, nä kanske int. ;) som sagt igår gjorde jag exkat ingenting.

Idag så ska jag fara på stan med min kusin alexandra, jag ska fara och se om jag skall köpa ett par Cheap Monday byxor som är silver färgade. De är uur fina ;)
Men nu så måst jag fara och fixa mitt hår så attjag hinner med bussen. Men jag lovar att jag bloggar senare om jag så måst kasta min storebror ut ur huset! ;) ciao! <3


Kommentarer
Postat av: ssara

hahhaha roligt ;D

2009-01-05 @ 16:05:54
URL: http://watchout.blogg.se/
Postat av: sabina

ssara; ;))

2009-01-05 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0