Ingen dator för mig nåmera

   Ingen dator för mig nåmera

Ciao! yes, som ni kan se så kom jag på var jag kunde fixa bilder till en bild. Nu så måst jag bara ta reda på hur jag ska få bort det där vita runt bilden :s Men om ja har kommit på allt annat såhär långt så fixar jag nog det här med. Det gäller bara att pröva sig frammåt ;) Just så tittade jag på serien Bones som kom från TV3, jag vet jag tittar mycket på serier men då det finns så många bra. Nu så skulle jag måsta fixa mina naglar, nagellacken håller på att fara bort nu. Så jag måst göra det snabbt men noggrant så att jag också ska hinna göra lite läxor och sånt. Jag måst verkligen börja fara tidigare och sova, jag har sagt det till mig hela tiden men endå har det inte blivit så. Men idag så ska jag nog göra det, så nu måste jag fara.
Men ha det bra!

Kommentarer
Postat av: michelle bogar

Mysig blogg bruden! haft en fin dag? puuuz.

2009-01-11 @ 22:10:20
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: karolina jonsson

vad söt du är :D

2009-01-11 @ 22:36:08
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0