Torsdag

   Torsdag

Hej! :) Kom just hem från skolan. När jag var på väg till bussen så lyssnade jag på musik och gick riktigt sakta. Sen då jag just var vid busshållplatsen så såg jag bara bussen åka förbi mig och jag tänkte: NEEJ! Så jag började springa och som tur hann jag ;) Om jag skulle ha missat den så skulle jag ha måsta vänta på mammas cafe och kommit först hem 22.00 tiden.. ;s Men som tur gjorde jag inte det.
Idag måste jag städa..Vill bara få det gjort så snabbt som möljigt, men före så måste jag äta något. Hoppas vi har något för allt är som tomt i kylskåpet. Annars slänger jag bara ihop något. haha ;)
Men nu ska jag börja dra mig bort från datorn så jag hinner göra andra saker också (:
Puss


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hehe tycker du? Tack =)

2009-01-29 @ 16:59:29
URL: http://ronjiia.blogg.se/
Postat av: ronja

jag mår bara bra :D sj?

2009-01-29 @ 18:38:20
URL: http://ronjiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0