Fredag

   Fredag

Shaloj! :) Är hos J och är på datorn. Idag så vaknade jag 06.45 för att jag måste jobba, som tur så orkade jag stiga upp från sängen och gå till duschen. Jag jobbade i ungefär 5 timmar, gissa om jag var trött efteråt. Men sen så for jag till stan med J, hittade ett par söta kläder som jag köpte :)
Jag har inte riktigt hunnit att blogga så mycket som ni kanske har märkt, men nu då det är så himla fint väder ute så orkar jag inte vara inne utan är ute i det varma! Jag har ännu en massa bilder som jag ska visa till er men det får bli när jag kommer hem om jag orkar.
Just nu så funderar jag och J om vi ska fara till Rockperry (en festival) och vara där utanför eller om vi ska hyra en film istället och titta på den. Jag har ingen aning om vad vi ska göra  

Kommentarer
Postat av: natalie

hihh, du måst visa allt du köpt ti mej sen också när vi ses ;o (a) hoppas ni har kul iaf, va ni än väljer, hemmamys e ju också alltid kul! :) puss på dej söta tjej<33

2009-07-17 @ 21:38:47
URL: http://naatalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0