090614

   090614

Hej! :) Sorry då jag inte har bloggat på ett bra tag men jag har inte alls hunnit.
Igår på morgonen så for jag och jobbade, vaknade ganska tidigt men orkade nog ändå. Efter att jag hade jobbat så for jag hem och började packa och byta kläder, jag skulle nänmligen fara till min mormor och morfar och mina kusiner. Och just när vi skulle fara så tänkte jag blogga snabbt före men min mamma var jättestressad och ropade till mig att jag inte hann vara på datorn nu utan vi måste åka iväg genast! Så det blev ingen bloggning igår ;s
Men hos mormor så for jag till bastu på kvällen, skönt ;) Alltid då man kommer dit så är det bastukväll på lördag.

Idag så for jag till min kusins konfirmation med släkten. Vi satte i kyrkan i någon timme, ganska tråkigt faktiskt..
Sen då den äntligen var färdig så åkte vi iväg till mina kusiner och åt lite tårta och annat gott. Men efter det så började vi åka hem igen, kom hem för några timmar sedan. Har varit ur trött idag, sovde hela vägen på hemresan. Jag har inte riktigt orkat blogga fören nu, så det här blev ett lite långt inlägg men inte är det så himla farligt.
Nu så ska jag inte göra så mycket, bara ta det lugnt, måste ju jobba igen imorgon ;)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Trevligt.=) Jo det är bra här med. Har varit och ätit lunch och shoppat lite i Vällingby idag. Nu tänkte jag väl sova. Händer det något roligt i veckan då?



Gå gärna in och rösta på mig som månadens blogg om du vill.=)

2009-06-14 @ 23:34:40
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: caroline

svar: jo :)

händer i veckan?

2009-06-14 @ 23:36:58
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Postat av: sophi

jag har åkt hem till stockholm <3

2009-06-14 @ 23:39:01
URL: http://soophis.blogg.se/
Postat av: sora :)

Härligt! :) jag mår fint jag med :P



Håller med dig! Hon har en lite udda klädstil :S

2009-06-14 @ 23:43:48
URL: http://soraahamiid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0