måndag morgon :)

   måndag morgon :)

God morgon! :) Vaknade för någon minut sedan. Solen skiner där ute och varmt är det säkert också, nu har det riktigt sommarvädret kommit som jag alltid har väntat på!
Idag så ska jag fara och jobba 2 tiden, efter det så ska jag säkert fara på stan med några kompisar.

Igår hos Elli så hade vi det nog kul, kollade på någon film, cyklade snabbt till affären fast den skulle stänga om någon minut, var ute och hennes lillebror sprutade vatten på oss så man blev jätteblöt haha.. Jag kom hem på natten så jag orkade inte riktigt blogga.
Men nu så ska jag gå och äta morgonmål. Jag kan visa lite bilder från igår i ett annat inlägg. (Det var en jätte härlig solnedgång igår, tur så hann jag ta bild på den).
Kramis! <3

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vilken mäktig bild.=)

2009-06-22 @ 13:53:50
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0