Efter skolan

   Efter skolan

Hej! :) Kom just till Alexandra från skolan. Skolan har varit nog ganska rolig, fick ut biologi provet och fick 8 och ett halvt  i det, blev nog ganska nöjd. Fick också ut min bokrecension och fick en 9 i det. Jepp jepp, inte har det hänt något annat speciellt i skolan riktigt. Nu så ska vi äta lite, vet inte sedan vad vi ska göra, vi har ju träningar snart så inte hinner vi riktigt göra så mycket. 
Jag sov dåligt igen i natt, tredje natten i rad, vet inte riktigt vad det beror på. Kanske jag far och sova för sent, men i alla fall så ska jag försöka att fara lite tidigare idag och sova och ser om det hjälper. 
Jag har inte så mycket annat att skriva om, bloggar mera sen då jag kommer hem från träningarna. Ciao! :) 

Kommentarer
Postat av: Sofia

9, 8? hur bedömer dina lärare? ;o har itt ni mvg, vg osv?

2009-03-11 @ 18:03:18
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0