Födelsedagskalaset

   Födelsedagskalaset

Shao! ;) Idag så har vi ordnat ett födelsedagskalas för att min styvpappa fyller år. ;) Så det har varit ganska mycket på morgonen att ordna, all mat måste man laga färdigt och sådant. Sen nångång 3 tiden så började alla gäster att komma så då började vi att äta. Och gud vad mycket man proppade i sig, en massa med små plock, tårta, bål, bulla och en massa annat som man kunde välja på. Mumsig var det! Man har gått här propp full och haft ont i magen, haha ;) Sen så började dom fara men nu senare så har det kommit några andra. Men nu den senaste timmen så har jag och Alexandra flyttat mina saker till min storebrors gamla rum, mycket jobb. Vi måsta rensa vilka saker jag inte skulle ha och som skulle lagas upp på vinden och de saker som jag ville ha i mitt nya rum. Men nu så har vi gjort det mesta, har bara små saker att ordna. Vi ska också ordna till lite mitt gamla rum så det blir till ett gästrum. Okej, det här blev lite råddigt men jag hoppas ni förstod. Just så proppade vi oss lite mera tårta och ett glas sprite, mums. Haha vi har ennu ganska mycket mat här hemma kvar så jag och Alexandra har nog mat så det räcker ;) Nu så lyssnar vi på Spicegirls - Wannabe. Haha den låten är faktiskt bra fast den är så gammal. Vi tar väl en liten paus nu med rummena men vi ska nog säkert snart fixa till det färdigt, men inte orkar man nu hålla på med det hela kvällen. Ciao! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0