Hej! ;)

   Hej! ;)

Hej! Förlåt då jag inte har bloggat på en ganska bra stund.
 Just nu så sitter jag här uppe i Lindas rum, hon är nere i duschen och jag kom just därifrån. Josefina är också här och hon sitter i köket och lyssnar på musik från sin telefon hon ska också fa till ducshen men efter att Linda är färdig.
Vi kom hit igår, alltså jag och Josefina, före det så var vi hos mig och tittade på tv och skrattade. Ja just det, det var ju fredagen den 13 igår, buuhh.. Det hände nog några saker, haha jag vet inte om jag kan skriva det här men jag kan säga att vi skrattade så att vi lever nog säkert minst 100 år till ;)
Nu så ska vi fixa oss lite, ska fixa håret och annat roligt. Vi ska väl säkert idag senare fara till en pizzeria och äta, mumsens! Och vi ska också hitta på annat roligt.

På torsdag så var jag ju till tandläkaren och röntgade mina tänder, det tog jättesnabbt och jag trodde att jag också skulle få tandställning men jag får säkert det en annan gång. Tandläkaren sade att hon skickade iväg röntgen bilderna till en annan tandläkare så dom kommer säkert att ringa till mig när jag ska komma dit. Men jag hoppas att det inte tar någå länge för jag vill ha tandställningen nu! Eller för min ena kompis så tog det ungefär 2 år innan hon fick tandställningen efter röntgen, men det kanske berodde på att hon var så liten då och hade ännu sina mjölktänder kvar, eller?
Men jag håller tummarna..

Jag bloggar senare,  men nu så måste jag föna håret, eller så gör jag inte det. Haha, får se ;)
Later<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, Linnéa här igen hehe :P



Men idag så tänkte jag ge min dag till alla mina läsare, till alla som nånsin läst min blogg, för ni är verkligen bäst och utan er så vore min blogg ingen blogg.



Det spelar ingen roll om ni har varit med eller emot mig, att få kommentarer är bland det roligaste jag vet, så tack så mycket!



Har gjort ett litet inlägg som är till alla mina läsare också hihi !



Ha en bra dag



Kram

/Linnéa

2009-03-14 @ 16:16:06
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, Linnéa här igen hehe :P



Men idag så tänkte jag ge min dag till alla mina läsare, till alla som nånsin läst min blogg, för ni är verkligen bäst och utan er så vore min blogg ingen blogg.



Det spelar ingen roll om ni har varit med eller emot mig, att få kommentarer är bland det roligaste jag vet, så tack så mycket!



Har gjort ett litet inlägg som är till alla mina läsare också hihi !



Ha en bra dag



Kram

/Linnéa

2009-03-14 @ 16:40:13
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ville bvara önska dig en underbar söndag! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-15 @ 11:19:22
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0