i skolan

   i skolan

Hej! :) Nu sitter jag här i skolan i datasalen, håller på att renskriva lite. Men jag blev just färdig så jag behöver bara nu söka efter bilder och sedan printa ut ;) Jag slutar om en halvtimme ungefär, ska sedan vara med alexx. Vet inte vad vi ska göra, men vi hinner inte göra så himla mycket för vi har just träningar efter att skolan är slut.
Jag har hålligt på att småätit en massa gott nu den senaste tiden, och det är inte bra så jag har bestämt mig för att sluta göra det! Jag ska inte äta något snask på vardagarna, eller jag ska försöka nu här i början.

Igår så fick vi den där cykel maskinen. den var i bitar så jag med min storasyster och min styvpappa hållde på säkert i något timme med den och lagade den ihop. Den är ganska bra faktiskt, den har ingen sladd som man måste stoppa in i väggen utan den går på batteri. Och på styret så finns det små grejer så om man håller på dom så mäter maskinen hur hög puls man han. Och dessutom då man cyklar så hörs det nästan ingenting, så man skulle kunna cykla fast på natten. Så den är nog faktisk ganska praktiskt, men det är typ min storasysters för hon har köpt den för hon ville ha en egen, men jag tror nog att jag får cykal på den ;)

Men nu så ska jag börja printa ut, jag vet inte riktigt hur man gör men jag får väl pröva mig frammåt haha :)
Jag bloggar sen senare före träningarna eller efter, och jag kan också visa hur den där cykeln ser ut så ni får se.
Kramar




Kommentarer
Postat av: Evelina

vad spännande! Jag har en crosstrainer. Ibland så tränar jag på den, men det är så grymt jobbigt, så kör man full fart så är man liksom helt slut efter tio minuter :p

2009-03-18 @ 16:03:25
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0